Dostawca internetu zablokował reklamy

4 stycznia 2013, 10:46

Jeden z największych francuskich dostawców internetu, firma Free, wywołał spore poruszenie wprowadzając do swych routerów aktualizację firmware'u, która domyślnie blokuje reklamy. Klienci Free nie zobaczą zatem reklam, chyba, że samodzielnie zmienią konfigurację routera.



Setki milionów użytkowników Androida ofiarami cyberprzestępców

14 marca 2019, 12:58

Eksperci wpadli na ślad dwóch cyberprzestępczych kampanii, w ramach których zainfekowano ponad 200 aplikacji na Androida, a aplikacje te zostały pobrane ponad 250 milionów razy.


Pół miliarda strat YouTube'a?

7 kwietnia 2009, 18:00

Spancer Wang, analityk banku Credit Suisse uważa, że w bieżącym roku YouTube zanotuje stratę w wysokości 470 milionów dolarów. To olbrzymia kwota, a jeśli wziąć pod uwagę fakt, iż dwa i pół roku temu Google zapłacił za serwis 1,65 miliarda USD, to kosztował go on znacznie więcej, niż pierwotna cena zakupu.


Hasła o odpowiedzialnym piciu reklamują produkt, ale nie ostrzegają

4 września 2014, 10:22

Publikowane pod reklamami alkoholu hasła dotyczące odpowiedzialnego picia promują produkty, a nie zdrowie publiczne.


inkBOOK Calypso – nowe wcielenie popularnego polskiego czytnika e-booków i prasy

25 września 2020, 13:12

Na polski rynek trafił właśnie nowy czytnik e-książek i e-prasy marki inkBOOK – model Calypso. Urządzenie wyposażone jest w ekran E Ink o przekątnej 6 cali z płynną regulacją intensywności oraz barwy podświetlenia i zapewnia wygodny dostęp do najpopularniejszych polskich usług oferujących abonamentowy dostęp do ogromnej biblioteki cyfrowych książek (Legimi, Empik Go) oraz prasy (Publio)


Jak płacić za treści w Sieci?

11 września 2009, 17:54

Amerykańskie Stowarzyszenie Wydawców Dzienników poprosiło gigantów IT - IBM-a, Microsoft, Google'a i Oracle'a - o zaproponowanie metod łatwego pobierania opłat za treści publikowane w Sieci.


Microsoft i Yahoo! kontynuują współpracę

17 kwietnia 2015, 10:01

Microsoft i Yahoo! postanowiły kontynuować współpracę na rynku wyszukiwarek. Zawarta w 2009 roku umowa przewidywała 10-letni okres współpracy, ale po 5 latach każda z firm miała prawo do jej zakończenia lub rozszerzenia o nowe warunki. Koncerny wybrały tę drugą możliwość.


Ecosia.com - szukaj i chroń las deszczowy

3 grudnia 2009, 16:12

Wyszukiwarka Ecosia przeznacza aż 80% dochodów z linków sponsorowanych na ratowanie lasów deszczowych. Nowa witryna pozwala użytkownikom korzystać z internetu i jednocześnie przyczynić się do ochron "zielonych płuc" Ziemi.


Wizualizacja części połączeń w Sieci; licencja: Creative Commons

Blokadą w blokadę

19 czerwca 2015, 10:38

Były menedżer Google'a, Ben Barokas, założył nową firmę i zebrał 10 milionów dolarów na stworzenie oprogramowania blokującego programy blokujące reklamy.


Reklamowe odkurzanie

7 stycznia 2010, 10:00

Przeglądarka Reklam Retro (Vintage Ad Browser) to dzieło Philippa Lenssena. Niemiec, który mieszka obecnie w Chinach, pracował nad swoim projektem już od 2009 r., ale internetowy debiut zaplanował rozsądnie na początek nowego roku. Ciekawy jest już sam pomysł, dodatkowo surfujących po Sieci przyciąga zróżnicowanie mediów stanowiących nośnik reklam (komiksy, magazyny, blaszane tablice itp.) oraz zakres czasowy, jaki obejmują: najstarsze ulotkoplakaty pochodzą nawet z końca XVIII wieku.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy